A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın çeyrek finaldeki rakibi Japonya oldu –  Ankara Haber

2025 FIVB Voleybol Milletler Ligi’nde, A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın çeyrek finaldeki rakibi belli oldu. Milliler, 23-27 Temmuz 2025 tarihlerinde Polonya’da düzenlenecek finallerde çeyrek finalde Asya temsilcisi Japonya ile karşılaşacak. Türkiye – Japonya müsabakası 24 Temmuz Perşembe günü saat 21.00’de Atlas Arena’da oynanacak.

Kırmızı-beyazlılar, rakibini elemesi halinde yarı finalde Brezilya – Almanya eşleşmesinin galibiyle karşılaşacak.

Diğer çeyrek final eşleşmeler şu şekilde:

İtalya – ABD

Polonya – Çin

Brezilya – Almanya

  • Related Posts

    İstanbul Dondurma Arabası Kiralama Hizmetlerinde Asır Organizasyon Ayrıcalığı

    Organizasyonların başarılı ve akılda kalıcı olabilmesi için misafirlere farklı deneyimler sunulması büyük önem taşımaktadır. Günümüzde düğünlerden kurumsal etkinliklere, açılışlardan festivallere kadar birçok organizasyonda tercih edilen hizmetlerden biri de Dondurma Arabası…

    Kiralık Oryantal Gösterileri İle Unutulmaz Anlar

    Organizasyonlarda dans gösterilerinin en çok tercih edilen türlerinden biri oryantal dansıdır. Ritmik hareketleri ve sahne enerjisiyle dikkat çeken bu şovlar özellikle düğün, bekarlığa veda ve özel etkinliklerde büyük ilgi görür.…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir