Beşiktaş, Türkiye Kupası’na veda etti –  Ankara Haber

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Beşiktaş, evinde Göztepe ile karşı karşıya geldi. Maça hızlı başlayan siyah-beyazlılar, 30. dakikada Muçi’nin golüyle 1-0 öne geçti. Kartal, golden sonra da baskını sürdürse de 36. dakikada Tayyip Talha Sanuç’un gördüğü kırmızı kart sonrası işler tersine döndü. Tayyip’in kırmızı kart gördüğü pozisyonda kazanılan serbest vuruşu 38. dakikada Romulo gole çevirerek durumu 1-1’e getirdi. Brezilyalı futbolcu, 79 ve 81. dakikalarda yine sahneye çıkarak takımını 3-1 öne geçirmeyi başardı.

Mücadelenin geri kalanında başka gol olmayınca İzmir ekibi, adını yarı finale yazdırdı.

Beşiktaş, Türkiye Kupası grup aşamasını lider tamamlayarak çeyrek finale yükselmişti.

  • Related Posts

    İstanbul Dondurma Arabası Kiralama Hizmetlerinde Asır Organizasyon Ayrıcalığı

    Organizasyonların başarılı ve akılda kalıcı olabilmesi için misafirlere farklı deneyimler sunulması büyük önem taşımaktadır. Günümüzde düğünlerden kurumsal etkinliklere, açılışlardan festivallere kadar birçok organizasyonda tercih edilen hizmetlerden biri de Dondurma Arabası…

    Kiralık Oryantal Gösterileri İle Unutulmaz Anlar

    Organizasyonlarda dans gösterilerinin en çok tercih edilen türlerinden biri oryantal dansıdır. Ritmik hareketleri ve sahne enerjisiyle dikkat çeken bu şovlar özellikle düğün, bekarlığa veda ve özel etkinliklerde büyük ilgi görür.…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir